Melbourne

16 augustus 2017 - Melbourne, Australië

Dinsdag 15 augustus

Welkom in winters Melbourne. Zo heb je prachtig weer en zo heb je de hele dag regen. Net een Nederlandse zomer . We bezoeken een grote chocoladefabriek. Ziet er allemaal geweldig lekker uit, maar kost ook aardig wat. Ook dat is Australië, alles is erg duur hier voor ons.

's Middags gaan we naar een escaperoom. Die zijn er hier ook genoeg. Altijd leuk, maar je merkt wel dat engels dan toch wel een struikelblok is, omdat bepaalde uitdrukkingen in cryptische omschrijvingen voor ons niet logisch zijn. Maar met een paar hints komen we er toch uit. Wel iets langer dan een uur mee bezig geweest.

Woensdag 16 augustus

Ahh, onze laatste dag hier is aangebroken. Het is echt heel snel gegaan die 4 weken. Vandaag even wandelen op het strand van Phillip Bay. Het is ongeveer windkracht 6, dus lekker uitwaaien. We bezoeken ook nog een mooi uitzichtpunt, waarbij je over een groot deel van de baai kunt kijken.

's Avonds gaan we nog lekker uit eten en bowlen.

Koffers weer inpakken en dan zullen we morgenochtend om 11 uur aussietime vliegen naar Shanghai en dan weer naar Amsterdam, waar we ongeveer 29 uur later landen om vrijdagochtend half 7.

Vanaf hier bedankt voor het volgen van onze fantastische reis en alle leuke reacties. We zien jullie weer in Holland!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Helen:
    16 augustus 2017
    Goeie terugvlucht luitjes. Het was leuk jullie te volgen!! Kijken uit naar jullie foto's tzt. X Thorsten en Helen